Îmbuteliatorul de apă Cumpăna: în ultimii doi ani ne-am concentrat pe divizia de cafea. Suntem optimişti pentru realizările noastre viitoare
Luiza Dumistrăcel, brand manager al Cumpăna, unul dintre cei mai mari jucători de pe piaţa de apă în sistem de watercoolere, spune că anul trecut compania s-a extins în ţară cu încă trei filiale în Târgu Mureş, Suceava şi Arad, dar că cea mai mare parte dintre proiectele actuale ţin de Cumpăna Coffee Division, divizia de cafea a companiei.
„Începând cu 2015 am înfiinţat Cumpăna Coffee Division, divizie specializată în oferirea de produse şi servicii specifice industriei cafelei. În ultimii doi ani am dezvoltat cu precădere portofoliul de cafea şi espressoare pentru Cumpăna Coffee Division pentru a răspunde cerinţelor şi preferinţelor oricărui tip de consumator, iar cel mai nou produs pe care îl comercializăm este Lavazza Firma, cu nouă noi sortimente de cafea capsule şi espressoare, specifice acestui segment, de cafea în capsule”, a spus Luiza Dumistrăcel. Recent, Cumpăna a încheiat un parteneriat cu Coca-Cola HBC România, distribuitorul oficial al brandului Lavazza în România. Ea estimează că societatea va continua dezoltarea diviziei Cumpăna Coffee şi în perioada următoare prin investiţii şi proiecte noi. Compania mai distribuie şi alte branduri de cafea.
În ceea ce priveşte divizia de apă, Cumpăna lucrează la un nou punct de îmbuteliere. Compania are în prezent două astfel de puncte, la Bucureşti şi Pria (jud. Sălaj).
Reînoirea parcului auto propriu, precum şi mărirea parcului de watercoolere proprii prin noi achiziţii, constituie cele mai recente investiţii ale companiei”.
Luiza Dumistrăcel spune că anul acesta, cifra de afaceri a companiei a fost în creştere, dar nu înaintează cifre legate de această evoluţie. În 2017, compania Cumpăna 1993 a avut o cifră de afaceri de 38,7 milioane de lei (8,5 mil.euro), nivel asemănător cu cel din anul precedent.
„Raportându-ne la evoluţia socio-economică din ţară cât şi la investiţiile realizate de companie în 2017, suntem multumiţi de rezultatele financiare atinse şi estimăm că în 2018 păstreaza aceeaşi notă pozitivă. Pentru noi, 2018 este un an dedicat consolidării businessului concomitent cu stabilitatea şi efienticizarea structurilor deja existente”
Cât despre evoluţia din 2019, despre care analiştii spun că va fi un an cu o creştere economică mai redusă, reprezentanţii Cumpăna sunt optimişti.
„Într-adevăr se preconizează la nivel naţional o încetinire economică, dar în acelaşi timp credem în experienţa de 25 de ani pe care o avem în industria sistemelor watercooler şi suntem optimişti în ceea ce priveşte realizările noastre viitoare din toate punctele de vedere, implicit al cifrei de afaceri”.
Sursa: ZF.ro