Emma Răducanu îi ia fața lui Halep. E dorită de cele mai mari companii din lume

Firme mari din străinătate sunt interesate să discute cu Emma Răducanu, noua stea a tenisului feminin mondial. Tânăra de 18 ani, câştigătoarea US Open 2021, ar putea încheia multe contracte mari de publicitate.

Firma britanică de îmbrăcăminte sport Castore, ce are acorduri cu Andy Murray, cu echipa de Formula 1 McLaren, cu naţionala de cricket a Angliei şi cu grupările Wolverhampton, Newcastle şi Rangers din fotbal, este interesată să discute cu Emma Răducanu în vederea încheierii unui contract.

Și alte mărci globale din domeniile modei, producţiei de automobile şi comercializării produselor de înfrumuseţare doresc parteneriate cu noua vedetă a tenisului feminin. Este vorba despre marca japoneză de îmbrăcăminte Uniqlo, Aston Martin, Chanel şi Lacoste, precum şi mai multe companii de criptomonede, dar şi celebra firmă de bijuterii Tiffany & Co.

Emma Răducanu, ambasador Tiffany?

Se discută despre un acord de şapte cifre pentru ca Emma să devină ambasador al mărcii Tiffany. Ar fi vorba de contracte de peste cinci milioane de lire sterline. Acestea ar putea fi încheiate „în câteva luni, în funcţie de ceea ce vor dori ea şi consilierii ei”, transmite News.ro.

Emma Răducanu este reprezentată de IMG, un gigant în domeniul impresariatului sportiv. Max Eisenbud, vicepreşedintele IMG, cel care a fost în spatele profitabilelor contracte de sponsorizare ale rusoaicei Maria Şarapova şi chinezoaicei Li Na, se ocupă personal de viitorul financiar al Emmei.

Emma va semna mai multe acorduri lucrative

Expertul în contracte de sponsorizare Conrad Wiacek prezice că Emma va semna mai multe acorduri înainte ca Australian Open să înceapă, în ianuarie 2022. Perioada dintre US Open şi Australian Open este în mod obişnuit un moment oportun pentru semnarea contractelor.

„Marcile de îmbrăcăminte sportivă, de sănătate, de fitness şi de stil de viaţă sunt toate foarte interesate. Nu este nimeni ca ea în tenisul britanic în acest moment. Ceea ce este în favoarea ei în mod covârşitor este faptul că este legată de cele trei pieţe distincte şi profitabile, America de Nord, Europa şi Asia, datorită originii sale. Asta îi duce potenţialul de câştig la un nivel uriaş”, a spus el.

Consultantul în domeniul sponsorizărilor Nigel Currie crede că, dacă Emma va mai obţine titluri de Grand Slam, va deveni sportiva cu cele mai cea mai mare câştiguri din toate timpurile din Marea Britanie.

Sursa:https://www.capital.ro/emma-raducanu-ii-ia-fata-lui-halep-e-dorita-de-cele-mai-mari-companii-din-lume.html

Lasă un răspuns