World Phoning Group – un succes meritat

Incununarea succesului

World Phoning Group Inc, prin subsidiara WPG Racing Solutions, companie romaneasca, s-a bucurat anul acesta de o recunoastere binemeritata, atunci a obtinut medalia de bronz pentru “Cel mai bun contact center din Europa” in categoria sa. Premiul a fost obtinut in cadrul European Contact Centre & Customer Service Awards 2018 (ECCCSA).

WPG Racing Solutions este singurul contact center mondial pentru Formula 1™. Misiunea acesteia este sa asigure ca fanii F1 au o experienta excelenta atunci cand fie au nevoie de o resetare de parola pentru accesarea aplicatiei digitale, fie primesc informatii asupra curselor programate sau doar sa foloseasca la maxim aplicatia pe smartphone, tableta sau TV.

Winning the Bronze Medal

Fondatorul World Phoning Group, Wayne Silver, a spus ca: “A fi alesi drept unul dintre cele mai bune contact center din Europa de colegii catre nostri reprezinta o realizare importanta. Doresc sa multumesc juratilor ECCCSA pentru ca ne-au selectat. Sunt coplesit de aceasta onoare. Exista mii de contact centre mici in Europa, iar noi suntem singura companie romaneasca selectata printre finalisti. Acest premiu confirma faptul ca inca este loc in aceasta industrie de companii mici, private, care pot oferi servicii exemplare clientilor.”

Povestea companiei

World Phoning Group este un call centre de origine canadiana, ce a luat fiinta in anul 2012, ca urmare a nevoii lui Wayne Silver de a-si stabili un serviciu de Customer Support pentru alte companii ale grupului. Wayne Silver are peste 30 de ani de experienta in antreprenoriat, avand in portofoliu dezvoltarea companiilor precum Navatalk (furnizor de servicii de telefonie canadian) sau Encore Telecom (wholesaler telecom). In prima faza, fiind interesat sa ofere asistenta tehnica pentru clientii acestor companii, a cautat tari pentru infiintarea unui call centre. S-a orientat initial inspre Canada, India, Egipt sau Moldova. Incercarile au dus la rezultate bune, dar nu la fel de bune precum oportunitatea pe care a gasit-o intamplator in Romania. Cunostea tara si oamenii, fiind casatorit cu o romanca. A fost atras inca de la inceput de inteligenta, abilitatile lingvistice, competentele tehnice si de comunicare ale romanilor, lucruri extrem de importante in oferirea serviciilor prin telefon sau email. Deschiderea culturala a romanilor, fata de alte popoare, ii ajuta mult in comunicare deschisa, directa, asertiva. De la acel moment, din 2012, WPG a crescut exponential, ajungand acum sa aiba clienti si parteneri din toata lumea, acoperind o plaja mai mare de servicii: Customer Care, Telemarketing,Market resea Data Mining, rch etc.

Angajatii

Angajatii WPG sunt tineri, plini de energie, au determinare si spirit de echipa si cunosc 7 limbi straine. La inceputul anului 2018, WPG a semnat un contract cu numele cel mai sonor al industriei sporturilor pe 4 roti: Formula 1™. Acest contract a necesitat alcatuirea unei echipe multilingve de Customer Support de 100 de vorbitori de engleza, spaniola, franceza sau germana si crearea subdiviziei WPG Racing Solutions, cu un sediu diferit, dotari corespunzatoare si un decor de exceptie, demn de Formula 1™. In cadrul acestei divizii, angajatii se ocupa de oferirea de asistenta tehnica si comerciala unui numar de pana la 500 de milioane de fani F1™, utilizatori ai platformei digitalizate dedicate.

Reteta succesului

Succesul WPG Racing Solutions se datoreaza unei organigrame plate, fara mult management sau sisteme represive. Bazandu-se pe promovarea unui mediu de lucru deschis, transparent, care incurajeaza la  depasirea barierelor impuse de scoala sau societate, a devenit un magnet pentru multi tineri care isi doresc sa devina altceva decat un „numar” intr-un Excel. Deosebindu-se de alte corporatii prin sistemul de valori bazat pe responsabilitate sociala si pe incurajarea ideilor, WPG a reusit sa devina unul din cei mai “cool” angajatori din piata din domeniu romaneasca. Mai mult decat mediul de lucru deschis si relaxat, ofera salarii competitive, bonusuri de performanta sau premii pentru diverse concursuri. Nu uita sa se distreze, imbinand utilul cu placutul in zilele vineri, cand mananca fructe si pizza, sau miercurea, care, pentru un boost de energie, s-a transformat in “ziua ciocolatei”.

 

Sursa: portalmanagement.ro

Lasă un răspuns