Retailerul japonez MINISO continuă extinderea în România
La mai puțin de trei luni de la intrarea pe piața româneacă, MINISO continuă deschiderile de magazine cu a patra unitate după cele din Veranda Mall, Iris Titan și Mega Mall. Retailerul japonez a deschis primul său magazin stradal din București și acesta reprezintă ultima inaugurare de anul acesta, urmând să continue planul de extindere de anul viitor.
Reprezentanții companiei au în plan deschiderea a 40 de magazine proprii în România până în 2020. Strategia brandului pentru anul viitor include și deschiderea de magazine MINISO în sistem de franciză, compania japoneză vizând extinderea în toate orașele importante din țară.
”2019 va fi un an important. La începutul anului următor, vom deschide încă trei magazine MINISO în mall-urile din București: AFI, Promenada și Sun Plaza”, declară Jake Li, CEO-ul MINISO România
Noul magazin este amplasat în Piața Romană (B-dul Gheorghe Magheru, sector 1, nr. 32 – 36, parter).
O parte din echipa MINISO România a participat săptămâna trecută la 2019 Creativity Sharing Fair (Miniso Spring & Summer New Products Ordering Fair) în Guangzhou, China, alături de ambasadorul brandului în România, Maria Vigheciu. La eveniment, a fost lansată noua colecție MINISO pentru anul 2019 care include peste 6000 de produse noi. În același timp, au fost lansate șase trenduri noi: Floral Fantasy, Vatnajökull Glacier (inspirat din Islanda), Fruit Kingdom, Modern Collection, Youth League și Christmas Land.
Echipa MINISO România a ales produsele noi care vor apărea în magazinele din România începând de anul viitor. De asemenea, au fost comandate trei categorii de produse cu licență: We Bare Bears (la cerea clienților), Adventure Time (licența Cartoon Network) și Marvel. La jumătatea anului viitor, încă două licențe își vor face apariția în magazinele MINISO din România, Hello Kitty și Pantone.
MINISO este un retailer japonez de produse pentru casă, accesorii și jucării înființat în anul 2013. În acești cinci ani a devenit unul dintre comercianții cu cea mai rapidă dezvoltare din lume, ajungând să dețină în acest moment peste 3000 de magazine în peste 80 de țări de pe toate continentele. MINISO are succes pe piețe de desfacere precum Dubai, Australia, SUA, Canada și bineînțeles, Japonia sau China. Expansiunea în Europa este recentă. Începând din 2017, brandul este prezent în Germania, Polonia, Serbia, Spania, Grecia, Estonia și Ucraina.
Brandul MINISO a fost fondat de către designerul japonez Miyake Junya și de către tânărul antreprenor chinez Ye Guofu în Tokyo, Japonia. Succesul brandului se datorează unui nou model de business propus de cei doi: profit mic pentru companie, dar produse de calitate la prețuri accesibile pentru clienți.
Unul dintre marile avantaje pe care MINISO le are în fața competiției este designul propriu pentru fiecare produs. Cele mai multe dintre obiectele comercializate de către producătorul japonez sunt create de designeri proprii și sunt asamblate pe linii de producție proprii.
Produsele comercializate se împart în șapte mari categorii: sănătate și frumusețe, produse sezoniere, cadouri, accesorii digitale, accesorii creative pentru casă, produse pentru viața de zi cu zi și ambalaje speciale.
Cele mai multe dintre produsele din magazinele MINISO se vând cu prețuri între 10 și 99 de lei.
Obiectivul financiar al companiei pentru 2019 este atingerea unei cifre de afaceri de 100 de miliarde de dolari.