Office Barista mizeaza pe venituri de 1,5 milioane de euro din apa, cafea si ceai pentru birouri

Office Barista, unul dintre principalii jucatori de pe piata locala de OCS (Office Coffee Services), preia Waterpure Office Systems, devenind astfel unul dintre cei mai mari integratori de solutii de apa, cafea si ceai pentru spatiile de birouri. …

Waterpure Office Systems este unul dintre principalii jucatori pe piata locala pentru solutiile de servire a apei pentru companii, distribuitor exclusiv al Waterlogic International, liderul mondial pentru solutii de servire a apei la birou.

Compania ofera cele mai inovatoare sisteme de filtrare si purificare a apei, brevetate de Waterlogic si certificate de cele mai renumite organizatii din industrie.

Office Barista a incheiat 2017 cu vanzari de 750.000 euro iar acum, la momentul preluarii Waterpure, estimeaza pentru anul in curs o cifra de afaceri dubla, de 1,5 milioane euro.

Mai mult, ca urmare a cererii tot mai mari pe segmentul de cafea, previziunile pentru 2019 indica afaceri de 2,5 milioane euro.

Totodata, noul CEO al companiei este Mihai Sugureanu, care in ultimii 10 ani a condus departamente de vanzari si marketing in cadrul Austral, UPC si Whirpool. Obiectivul noului CEO este sustinerea strategiei de crestere a companiei si extinderea serviciilor in afara tarii.

Serviciile Office Barista sunt reprezentate de abonamente specifice pentru cafea, apa si ceai. Pachetele includ toate aspectele care tin de buna functionare a aparaturii – instalare, mentenanta, inlocuire si asigurarea consumabilelor aferente.

Office Barista reuneste trei linii de business, dintre care:

– Solutii de servire a apei potabile pentru spatiile de birouri, prin parteneriatul cu Waterlogic, lider global in domeniu;
– Solutii de vanzare si livrare a cafelei pentru spatiile de birouri, prin parteneriatul cu Franke, lider global pe segmentul de echipamente de pregatire a cafelei;
– Solutii de vanzare si livrare a ceaiului pentru spatiile de birouri, prin parteneriatul cu englezii de la Teapigs.

Office Barista are acoperire nationala, deservind peste 350 de companii medii si mari din toate regiunile tarii.

Ponderea cea mai mare a clientilor este redata de marile centre economice – Bucuresti, Cluj, Timisoara si Iasi, acolo unde se afla cea mai mare densitate de cladiri de birouri.

Obiectivele companiei pe termen scurt si mediu sunt consolidarea prezentei pe pietele din Iasi, Cluj, Brasov si Timisoara, precum si extinderea in regiune, intr-o prima etapa in Bulgaria, Polonia si Moldova, acolo unde clientii din plan local ai Office Barista sunt prezenti cu filiale. Compania vizeaza, de asemenea, extinderea pe segmentele de HoReCa si retail.

„Cresterea accelerata din fiecare an a venit datorita popularitatii tot mai mari a conceptului de well-being la birou, in cazul nostru aducerea conceptului de Freshly Ground Coffee in interiorul companiei. La aceasta adaugam si parteneriatele noastre cu Waterlogic si Franke, lideri globali in domeniile lor, fapt care asigura cea mai buna calitate a produsului finit ce ajunge in paharul sau cana clientului final. Suntem pe drumul cel bun si avem toata increderea ca ne vom indeplini obiectivele financiare si de extindere”, declara Mihai Sugureanu, CEO Office Barista.

 

Sursa:Ziare.com

Lasă un răspuns