Mihai Rotaru, Clever Taxi – Provocările afacerilor în roller coaster
Mihai Rotaru și-a început cariera în zona startup-urilor la un Startup Weekend. Atunci a creat primul prototip pentru Clever Taxi, cea mai folosită aplicație prin are comanzi un taxi în România. A acceptat provocarea „Shake the World” pentru un interviu în roller coaster.
“În 2010, în decembrie, am început prima idee, la primul StartupWeekend organizat vreodată în România. Ideea a fost a colegului meu, Alex Dumitriu. Țin minte reacția juriului, care era sceptic. Părea dificil de implementat, nu erau multe smartphone-uri pe piață, penetrarea era mai scăzută. Pur și simplu viziunea că într-o zi toți vor fi conectați ne-a făcut să încercăm”, a povestit Rotaru.
„Mobilitatea urbană este esența economiei și vieții în oraș și asta ne-a schimbat complet de când am lansat aplicația și până acum.”, a spus el în timpul interviului în roller coaster.
Clever Taxi funcționează astăzi în 20 de orașe, iar focusul principal e ca în orașele în care sunt șoferi, să se adune mai mulți utilizartori și taximetriști. Momentan sunt 17.000 de conturi de șoferi înregistrate în aplicație. Aplicația a fost vândută către myTaxi, parte a grupului Daimler.
Antreprenorii sunt cei care mișcă lucrurile și care fac ca lumea pe care o știm să nu mai arate la fel. Din acest motiv am decis să provocăm o serie de antreprenori locali la provocarea „Shake the World”. Adică un interviu-fulger într-o tură de roller coaster. Am vrut să-i luăm prin surprindere și să vedem cum ideea sau afacerea lor zguduie lumea.
Cele trei întrebări la care au avut de răspuns antreprenorii sunt:
1. De ce crezi că afacerea ta poate să zguduie lumea?
2. Cum ai convinge un investitor să își scuture buzunarele?
3. Cum ți-au influențat călătoriile modul în care vezi lumea din jur?
Interviul-fulger cu el poate fi văzut în clipul de mai jos.
–