Jolidon Cluj, în reorganizare, a avut în 2018 luni cu marje de profit de peste 10%
Producătorul şi retailerul de lenjerie intimă Jolidon din Cluj-Napoca, aflat în proces de reorganizare, şi-a menţinut businessul pe un trend ascendent în 2018, existând luni în care marja de profit a sărit de 10%.
Mai mult, balanţa de plăţi a fost şi ea pozitivă şi firma şi-a achitat datoriile către creditori, spun sursele din piaţă.
„Exceptând luna aprilie, când s-a înregistrat o pierdere de 529.000 de lei, debitoarea a realizat profit de 627.000 lei în luna mai şi 1.014.000 lei în luna iunie. Veniturile realizate au fost de peste 8 milioane de lei lunar, în mai şi iunie şi de 6,7 milioane de lei în aprilie“, se arată în cel mai recent raport trimestrial de activitate al Jolidon. Compania s-a aflat pe minus în opt din cei nouă ani cuprinşi între 2009 şi 2017 (cele mai recente date publice), adunând pierderi de peste 220 de milioane de lei.
Singurul an pe plus este 2016, conform datelor de pe site-ul Ministerului de Finanţe.
Producătorul şi retailerul local Jolidon a terminat 2017 cu afaceri de aproape 64 de milioane de lei, în urcare cu 6,7% faţă de 2016. De altfel, 2018 ar fi al treilea an de creştere pentru businessul care s-a prăbuşit în 2014-2015, perioadă în care şi compania a intrat în insolvenţă.
Pe lângă producţie, compania are şi retail propriu, în total 65 de magazine în marile oraşe ale ţării. Există de asemenea o divizie de distribuţie către parteneri terţi.
Sursa: ziarul financiar