Farmacia Tei s-a apropiat de vânzări de 100 mil. euro în 2018 cu numai 5 unităţi
Din businessul Tei s-a desprins şi brandul Bebe Tei, un supermarket cu articole pentru copii, cu vânzări de 60 de milioane de euro în 2018.
Lanţul de farmacii Tei, controlat de antreprenoarea Roxana Maftei, a finalizat anul trecut cu afaceri de 96 de milioane de euro, în creştere cu 45% faţă de anul anterior, potrivit oficialilor companiei.
„În acest an vedem o consolidare şi maturizare a businessului“, a spus pentru ZF Roxana Maftei. Antreprenoarea a reuşit cu doar cinci farmacii, în care vinde OTC-uri, suplimente alimentare, dermatocosmetice şi alte produse, să se apropie de pragul de 100 de milioane de euro afaceri, într-o piaţă dominată de mari lanţuri farma, care au în spate şi distribuitori puternici. Gama diversă de produse, accesibilitatea acestora, dar şi prezenţa în online au construit un business care a fost pe creştere accelerată încă de la deschiderea primului magazin.
„Pentru acest an am bugetat o creştere cu 15% pentru lanţul Farmacia Tei. Vom deschide magazine noi. Intrăm cu o farmacie Tei în sectorul 5, în Rahova, într-o piaţă, pe o suprafaţă de 3.000 de metri pătraţi.
Suntem în negocieri pentru un spaţiu şi în sectorul 1 din Capitală.
Negociem şi în Iaşi, Galaţi, Brăila şi Braşov pentru spaţii, vom alege unul dintre aceste oraşe.“
Din Farmacia Tei s-a desprins businessul Bebe Tei, primul supermarket cu articole pentru copii, deschis în zona de vest a Capitalei în 2013.
Farmacia Tei împreună cu Bebe Tei au ajuns la afaceri totale de 156 de milioane de euro anul trecut, faţă de 100 de milioane de euro anul anterior.
Sursa: ziarulfinanciar