Creşterea din online schimbă strategia Decathlon, care vrea şi magazine mai mici
Retailerul francez de articole sportive Decathlon a ajuns la 23 de magazine la nivel naţional şi lucrează la un proiect ce are în vedere deschiderea unor puncte de ridicare de produse Click and Collect sau magazine mici, care să se întindă pe suprafeţe între 50 şi 300 de mp.
Punctele Click and Collect sau magazinele mici vor fi plasate în zone cu birouri, cum este zona Pipera sau Floreasca.
„În doi ani vânzările online au crescut cu peste 50%, iar în acest context vrem să deschidem magazine mai mici sau puncte Click and Collect, de unde clienţii să poată să ridice ce comandă pe internet. Vrem să facem teste anul acesta. Nu ştim încă exact cum va arăta conceptul, dacă vor fi magazine mici cu spaţiu de testare produse, sau doar puncte de ridicare marfă“, a spus Gwenn Hervo, manager expansiune în cadrul Decathlon România.
În prezent, vânzările din zona online generează 3,7% din cifra de afaceri a companiei, iar pentru anul viitor reprezentanţii estimează că traficul de comenzi online va ajunge la 6-7% din cifra de afaceri.
Grupul francez care a intrat pe piaţa locală în 2009 cu un magazin în cartierul bucureştean Militari a avut în 2017 o cifră de afaceri de 760 mil. lei (165 mil. euro)
Sursa: ZF