Top 100 companii din FMCG – ediția 2019

Cele mai importante 100 de companii din industria FMCG luate după cifra de afaceri realizată în anul 2018 au cumulat afaceri totale de 24,2 miliarde de euro, respectiv 117,61 miliarde de lei, cu 10,5 miliarde de lei mai mult decât în anul anterior.

 ACTUALITATE

Sustenabilitatea – noua paradigmă de business pentru următorul deceniu

Prima conferinţă având ca temă sustenabilitatea şi responsabilitatea socială corporativă în industria bunurilor de larg consum, CSR Excellence – TIME TO SHARE, a reunit pe 19 iunie peste 100 de participanți, reprezentanți ai companiilor producătoare, ai retailerilor, ai ONG-urilor și ai Departamentului de Stat pentru Dezvoltare Durabilă.

Telefonul mobil, cel mai important instrument de shopping pentru peste 50% dintre românii din mediul urban utilizatori de internet

Studiul GfK FutureBuy 2018 realizat în 35 de țări a analizat modul în care digitalul a schimbat atitudinile și comportamentele oamenilor față de cumpărături online și offline, pe categorii de produse și pe categorii de vârste/ generații.

CSR INDEX în FMCG – sustenabilitatea şi responsabilitatea socială a companiilor din FMCG

Industria FMCG este una dintre cele mai dinamice din perspectiva sustenabilităţii corporative la nivel internaţional. Companiile acordă mai multă importanţă decât în trecut nevoilor consumatorilor…

Alexandrion anunţă preluarea companiei cipriote Cavaway

Alexandrion Group și V.M. Cavaway își unesc forțele. Acordul strategic poziționează Alexandrion Group la conducerea unei afaceri promițătoare în Cipru, după dobândirea unei poziții majoritare în cadrul V.M. Cavaway și integrării acestei societăți în cadrul grupului.

Carrefour lansează un program de folosire responsabilă a plasticului și introduce plata cu PET-ul

Carrefour România a lansat “Punem preț pe plastic” – un program de economie circulară adresat reducerii cantității de ambalaje din plastic și introducerii plasticului într-un circuit responsabil, prin reducere, refolosire și reciclare.

MARKETING

Are Google întotdeauna dreptate?

Instrumente de neuromarketing care revoluționează știința măsurării experienței de cumpărare.

sursa:  mailchi

Lasă un răspuns