Mihai Marcu, MedLife: Reluăm achiziţiile. Avem în acest moment discuţii cu doi – trei operatori din România şi alţi doi – trei din Ungaria

MedLife, liderul pieţei de servicii medicale private din România, încheie primul trimestru din 2019 cu o cifră de afaceri consolidată pro-forma în valoare de 224,9 milioane lei, cu 27,6% mai mare decât în aceeași perioadă a anului trecut. MedLife va continua extinderea în ţară şi în pieţele învecinate, fiind în prezent în discuţii privind preluarea câtorva companii de talie medie din ţară şi din Ungaria.

„Suntem foarte mulţumiţi de rezultatele obţinute, iar scăderea gradului de îndatorare ne încurajează să ne îndreptăm către acţionari pentru a solicita creşterea liniilor de finanţare în vederea reluării achiziţiilor în România, Ungaria, dar şi în ţările învecinate,unde vedem o piaţă importantă de creştere. După tranzacția reuşită din Ungaria, credem că este un moment bun să prospectăm şi să testăm mai adânc pieţele învecinate. Avem în acest moment discuţii cu doi – trei operatori din România şi alţi doi – trei din Ungaria şi, prin prisma specificităţii acestui tip de tranzacție, sperăm că vom avea posibilitatea să revenim cu veşti bune către acţionarii noştri în a doua jumătate a anului, sau la începutul anului viitor, privind câteva tranzacții de mărime medie„, a declarat Mihai Marcu, preşedinte şi CEO al MedLife Group.

  • Pe 30 ianuarie 2019, MedLife anunţa prima sa tranzacţie internaţională: achiziţionarea pachetului majoritar de 51% al grupului de companii Rózsakert Medical Center din Ungaria, despre care Economica a scris, pe larg, aici.  Pe 10 martie, MedLife anunţa finalizarea primei sale tranzacţii din Ungaria, despre care am scris aici.  Rózsakert Medical Center (RMC) se numără printre cei mai mari zece operatori de servicii medicale private din Ungaria. RMC are o clinică multidisciplinară care include un compartiment dotat cu o sală pentru mici intervenții chirurgicale și un centru stomatologic.

În primul trimestru din 2019, MedLife a deschis două clinici stomatologice pentru adulți și copii în Sibiu, sub brandul Dent Estet şi a finalizat extinderea celui mai mare spital din cadrul grupului MedLie, Life Memorial Hosital, cu o nouă secție de 40 de paturi, un bloc operator şi cu trei săli de intervenții.

Tot în primul trimestru, MedLife a cumpărat trei aparate noi de investigaţii prin rezonanţă magnetică în clinicile din Oradea, Pitești și Galați, ajungând acum la 18 astfel de echipamente în ţară. De asemenea, în acest interval, MedLife și-a extins cu 76.000 numărul de arondați la servicii de prevenție, astfel încât portofoliul MedLife a ajuns acum la 650.000 de clienţi corporate.

MedLife a încheiat anul 2018 cu o cifră de afaceri pro-forma, consolidată la nivel de grup, în valoare de 804 milioane de lei, cu 29% mai mare decât în 2017. Dacă va implementa toate proiectele anunțate, există premise ca afacerile MedLife să depășească pragul de 200 milioane de euro în 2019.

MedLife este cel mai mare furnizor de servicii private de sănătate din ţara noastră. Compania operează cea mai extinsă reţea de clinici, una dintre marile reţele de laboratoare medicale, spitale generale şi specializate.

Acţiunile emise de MedLife SA sunt admise la tranzacţionare pe piaţa reglementată la vedere, administrată de Bursa de Valori București, categoria premium, şi au simbolul de tranzacționare ″M″.

Al doilea cel mai mare jucător din piaţa serviciilor medicale private din România este reţeaua de sănătate Regina Maria.

sursa:  economica

Lasă un răspuns