Impactul pandemiei asupra furnizorilor de carburant. Camelia Ene, CEO MOL România

Una dintre industriile asupra cărora pandemia COVID a avut un impact imediat este industria furnizorilor de carburant. Aflăm azi de la doamna Camelia ENE, Country Managerul companiei MOL ROMANIA, cât de mare a fost acest impact și dacă ne putem aștepta la o creștere a consumului de carburant pe fondul relaxării restricțiilor și al revigorării turismului intern.

Care a fost impactul pandemiei asupra fluxului de lucru al companiei și care au fost măsurile de siguranță pe care le-ați luat?

La fel ca în multe alte industrii performanțele operaționale ale companiilor din domeniul nostru au fost puternic afectate de pandemie și de această criză economică. Izbucnirea pandemiei ne-a împins pe toți într-o perioada fără precedent din istoria recentă, dar noi la MOL ne-am repoziționat rapid și am luat toate măsurile preventive și operaționale care să ne ajute să trecem prin această perioada, în siguranță.

Prioritatea noastră numărul unu a fost și rămâne în continuare sănătatea și siguranța colegilor și clienților noștri. Astfel, am introdus toate măsurile preventive necesare. De la standarde ridicate de igienă, la echipamente de protecție în teren, în birourile și de asemenea în stațiile noastre de benzinărieMii de angajați, la nivelul întregului grup MOL, au lucrat de acasă pentru a preveni răspândirea virusului și pentru a asigura siguranță lor și a familiilor lor. Este de asemenea foarte important de menționat că, în ciuda tuturor provocărilor, grupul MOL a rămas stabil și a continuat să își îndeplinească misiunea importantă de a furniza energie comunităților.

Am furnizat în toată această perioada și continuăm să furnizăm, în condiții de siguranță produse petroliere, chimice și, nu în ultimul rând, produsele fresh corner, care sunt atât de apreciate de clienții noștri în toate țările în care activăm.

În ceea ce privește MOL România, am continuat să ne sprijinim clienții fiind atenți la nevoile lor și completând oferta noastră de produse esențiale în acest context, cum ar fi măștile de producție sau dezinfectații.

Acum pentru mine, clientul Smart din benzinării, am parte de restricții la călătoriile în afară, premierul îmi spune că voi călători mai mult în țară anul acesta. Vă așteptați la o creștere a consumului de carburant în perioada următoare, în perioada verii, și cum se pregătește MOL România pentru un eventual aflux de clienți în creștere ?

Vânzările de carburant în toate rețelele grupului MOL în Europa Centrală și de Est s-au redresat începând cu jumătatea lunii mai, odată ce restricțiile de călătorie în majoritatea țărilor au început să fie treptat ridicate. Cu toate acestea ne așteptăm ca efectele acestei crize să nu dispară rapid și să fie resimțite pentru o perioadă mai lungă. Prin urmare, în acest context volatil declanșat de pandemia de coronavirus este greu să facem predicții privind evoluția pieței. Aceasta poate fi influențată de o multitudine de factori, dintre care unii sunt dificil de prevăzut chiar și în perioade normale de activitate. Ceea ce putem spune este că vom monitoriza îndeaproape ce se întâmplă și vom lua măsurile adecvate pentru a ne asigura că vom putea furniza produsele noastre cliențilorPe termen lung continuăm să credem în potențialul pieței din România.

Care este sfatul SMART pe care mi l-ați da acum, când plec în vacanță cu mașina, în această vară?

I-aș îndemna pe clienții noștri în numele MOL România să respecte în primul rând toate regulile de distanțare, să rămână optimiști și să aibă încredere că totul va fi bine, iar noi, la MOL România, vom vom fi întotdeauna alături de clienții noștri, și va așteptăm cu drag în stațiile MOL.

SURSA:  https://www.smartradio.ro/podcast/impactul-pandemiei-asupra-furnizorilor-de-carburant-camelia-ene-ceo-mol-romania/?media=video

Lasă un răspuns