Generatia care tace si face. „Milenialii” muncesc mai mult si dorm mai mult decat generatiile anterioare

Generatia „millennials” a facut din SUA o tara mai diversa din punct de vedere rasial si etnic, comparativ cu Generatia X (1965 – 1980), „Baby Boomers” (1946 – 1964), Generatia Tacuta (1928 – 1945) si Marea Generatie (inainte de 1928).

Generatia „millennials” amana momentul formarii unei familii si traieste cu parintii o perioada mai mare de timp, munceste mai multe ore zilnic decat cele anterioare, dar si doarme mai mult, scriu cei de la The Washington Post. Aceasta generatie este mai educata decat anterioarele, iar, in timpul liber, interactioneaza social mai mult decat cei mai in varsta.

Acestea sunt concluziile unui nou studiu realizat de economistul Michelle Freeman, de la Oficiul National de Statistica din SUA.

Studiul a explorat modul in care generatia „millennials” isi petrece timpul, comparativ cu celelalte si a avut la baza date colectate in 2017, cand reprezentantii acesteia aveau intre 21 si 36 de ani.

In SUA, reprezentantii generatiei „millennials” au un venit mediu mediu net de 8.000 de dolari, mult mai putin decat cei mai in varsta – potrivit unui studiu realizat de Deloitte, venitul net mediu al americanilor cu varsta intre 18 si 35 de ani a scazut cu 34% din 1996. De cealalta parte, costurile alocate educatiei au crescut cu 65% in ultimul deceniu -in conditiile in care a crescut si numarul celor cu studii superioare, de la 35,2% la 45,3% -, iar cele alocate hranei, cu 26%. Acestora li se adauga cheltuielile de transport si cele legate de locuinta.

Circumstantele economice si obiceiurile zilnice ale generatiei „millennials” au facut ca ei sa fie invinovatiti de „uciderea tuturor obiceiurilor”, de la cardurile de fidelitate oferite de lanturile de restaurante la industria auto.

Deci ce fac cei din generatia „millennials” toata ziua

Potrivit noului studiu, acestia petrec mai mult timp la serviciu, cu cresterea copiilor si iau parte la mai multe activitati educationale decat generatiile mai in varsta. Insa petrec mai putin timp cu treburile casnice, activitatile civice, religioase si cele din timpul liber, din motivele prezentate anterior.

Si dorm mai mult, in medie, noua ore, comparativ cu 8,6 ore in cazul generatiilor anterioare.

Timpul dedicat relaxarii si reflectiei este jumatate din cel alocat acestor activitati de generatiile anterioare, in vreme ce cel dedicat sportului si activitatilor recreationale este cu, in medie, patru minute mai mare. Ambele grupuri petrec cea mai mare parte din timpul liber la televizor.

Totusi, cei din generatia „millennials” petrec de doua ori mai mult timp jucand jocuri, de la scrabble la cele pe computer si cuvinte incrucisate. Generatiile anterioare petrec mai mult timp citind de placere.

sursa:  orange

Lasă un răspuns