Dragoș Anastasiu lansează un nou business! Concurența va fi acerbă

Omul de afaceri Dragoș Anastasiu, fost președinte al ANAT și proprietar al Grupului Eurolines, dezvoltă un nou brand de agenții de turism, TravelBrands, pe care și-a propus ca în următorii doi ani să-l aducă, cu 40 de sedii, în topul primilor cinci jucători din domeniu la nivel național.

Acest brand se adaugă TUI TravelCenter, cel mai mare lanţ de agenţii de turism din România, deţinut tot de Dragoş Anastasiu, şi îşi propune să atragă clienţii cu venituri sub medie, informează un comunicat.

TravelBrands este un hypermarket de turism care adună ofertele tuturor brandurilor turoperatorilor din România şi din Germania într-o singură agenţie.

Diferit faţă de TUI TravelCenter, în ofertele promovate de TravelBrands este faptul că reuneşte toate tipurile de servicii turistice existente în piaţă, dar se adresează clienţilor cu orice fel de bugete.

”Astfel, turistul care vrea să compare mai multe oferte şi mai multe preţuri ale turoperatorilor români pentru o destinaţie anume, le poate găsi pe toate în acelaşi loc”, se mai arată în comunicat.

Deja au fost deschise şase agenţii TravelBrands în România, dintre care două în Bucureşti (Plaza Mall şi Sun Plaza) şi celelalte în Cluj, Drobeta-Turnu Severin, Târgu Jiu şi Vaslui, iar în următorii doi ani planul de business include ca numărul acestora să ajungă la peste 40, plasând, astfel, TravelBrands în primii cinci jucători din piaţă. În afara sediilor, ofertele agenţiei pot fi găsite şi online, pe site-ul companiei.

Tot în planul de business pentru anii viitori există şi varianta unui model de franciză.

„Am deschis primul TravelBrands ca să venim în întâmpinarea turiştilor, la care TUI TravelCenter, brandul nostru consacrat de turism, nu ajungea dintr-un motiv sau altul. Am intrat într-un mall, unde eram deja prezenţi cu o agenţie TUI TravelCenter şi am identificat un spaţiu care se potrivea pentru o agenţie de turism. Aşa am deschis primul TravelBrands. Strategia noastra de dezvoltare era deja stabilita: două branduri turistice, unul poziţionat medium high, cum este TUI, şi altul poziţionat medium low, cum este TravelBrands, pentru bugete medii şi mici. Vindem pachete de la toate agenţiile importante şi le promovăm inclusiv logo-urile in  vitrină”, a declarat Cosmin Marinof, directorul de vânzări al TUI TravelCenter.

În agenţiile TravelBrands deschise până acum s-au vândut cel mai mult vacanţe de vară în Grecia, Turcia, Bulgaria, România. Agenţia este prezentă cu stand propriu şi la Târgul de Turism al României, care se desfăşoară în Bucureşti, la Romexpo, între 15 şi 18 noiembrie.

În acest moment, turişii care cumpără vacanţe pentru la vară pot găsi cele mai mici tarife, pentru că acum sunt early booking-urile maxime„, a afirmat Cosmin Marinof.

Strategia de dezvoltare a TravelBrands vizează, în principal, extinderea în oraşele mai mici din ţară, în care nu e prezent TUI TravelCenter.

„Și la TravelBrands suntem tot noi, cei de la TUI TravelCenter, care scriem o altă poveste de succes în turism, la aceeaşi calitate, pentru ca toţi românii, indiferent de venit, să ne găsească peste tot şi să poată călători”, a mai spus Cosmin Marinof.

Grupul Eurolines vizează o creştere de 15% a cifrei de vânzări în 2018 comparativ cu 2017. Cifra de vânzări a Grupului Eurolines, alcătuit din 22 de companii, s-a majorat în 2017 cu 20 % şi a ajuns la 150 milioane euro.

Pentru acest an, reteaua de agentii de turism şi-a bugetat o creştere de 12% a vânzărilor.

TUI TravelCenter a finalizat anul 2017 cu o creştere de 30% a cifrei de vânzări, ajungând la nivelul de 100 milioane de euro, volum care o poziţionează şi în 2017 ca cea mai mare agenţie de turism din România.

Cele 80 agenţii TUI TravelCenter, TravelBrands si Eurolines alcătuiesc cea mai mare reţea din distribuţie de pachete turistice din România.

Sursa: Capital

Lasă un răspuns