Cele 5 semne care arată lipsa fierului

Dacă la sfârșitul zilei ajungi epuizat, iritabil, iar fata ta nu are nici o culoare și unghiile se exfoliaza, poate fi necesar să incluzi acest mineral în dieta ta.
Pierderea în greutate cu sănătate nu este o sarcină ușoară. Metodele care pun capăt sănătății fizice și emoționale roiesc. Una dintre consecințele dietelor proaste este de a priva organismul de vitaminele și mineralele necesare pentru a-și îndeplini bine funcțiile; printre cele mai frecvente este lipsa de fier.
Femeile sunt cele mai afectate de această deficiență, din cauza pierderilor de sânge în timpul perioadelor menstruale și în timpul nașterii. Iar fierul este critic pentru că produce hemoglobină, o proteină care ajută celulele sanguine să elibereze oxigen.
Unele dintre semnele care reflectă absența fierului în organism sunt:
1. Oboseala extrema: pentru ca fierul ajuta la oxigenarea celulelor, absenta lui inseamna ca organismul nu are ceea ce are nevoie si, in consecinta, te simti epuizat de cele mai multe ori. S-ar putea să fiți chiar iritabili și nefocalizați. Pentru ceva se spune că în această stare ai „sângele obosit”.
2. Perioadele sunt abundente: este unul dintre cele mai frecvente semne de deficit de fier. Dacă trebuie să schimbați tamponul sau prosopul la fiecare două ore, trebuie să vizitați medicul.
3. Paloare: Dacă celulele sanguine nu sunt bine, nu arăți bine. Vei fi palid.
4. Ești scurt de respirație: sigur, în cazul în care celulele nu-l au! Dacă hiperventilați cu orice mișcare, ar trebui să fiți atenți.
5. Ești anxios, dar nu ai niciun motiv să fii. Este normal ca, dacă îți lipsește fierul, să te simți anxios.
Și cum să depășim această deficiență?
Cea mai frecventă cauză a deficitului de fier este neincluderea mineralului în dieta noastră.
Luând suplimente de fier între mese, deoarece stomacul gol îmbunătățește absorbția.
Însoțiți acest aport de suplimente cu alimente bogate în vitamina C, cum ar fi citricele, pentru a promova absorbția.
Fierul pe bază de plante este cel mai bine absorbit. Îl puteți găsi în produse precum carne roșie, curcan, iepure, puțin pește și gălbenuș de ou.
Legumele bogate în acest mineral sunt legumele cu frunze, cum ar fi spanacul, pătrunjelul și leguminoasele.
Sursa:https://www.facebook.com/317013955755892/posts/pfbid02DXTN49QDjr3d7yn8qQg9ByoJASTWyiJyjrA47MfmN5uU8VCYUyH4zozodS2pssmhl/

Lasă un răspuns