Ce se întâmplă în corpul tău când nu mai consumi zahăr

Zahărul alb rafinat a devenit un aditiv prezent în mare parte din alimentele pe care le consumi zilnic. De fapt, există produse în supermarketuri care promit să fie fără zahăr, dar includ totuși un procent mic din acest aditiv.
Ai fi surprins să știi ce reacție are loc în corpul tău atunci când nu mai consumi zahăr și ce îmbunătățiri semnificative poți profita.
Schimbări care apar în corpul tău atunci când nu mai mănânci zahăr
Zahărul nu oferă nutrienți organismului, este doar calorii goale. Tocmai din acest motiv, consumarea în exces provoacă doar efecte adverse datorită acumulării de calorii goale în corpul tău. Dimpotrivă, atunci când încetați să o mâncați, există schimbări notabile, cum ar fi:
● Ficatul se odihnește
Funcția ficatului este de a purifica toxinele acumulate în organism, ușurand retenția grăsimilor în zonele cu probleme. Un ficat sănătos optimizează starea generală de sănătate.
Din acest motiv, atunci când depășiți consumul de zaharuri, supraîncărcați activitatea acestui organ și, ca o consecință, nu își îndeplinește corect funcțiile.
● Te simți mai vital
Daca vezi zaharul ca singura sursa de energie, va trebui sa il consumi constant pentru a evita un dezechilibru emotional, lucru care se intampla atunci cand organismul inregistreaza un nivel scazut de zahar.
În caz contrar, dacă înlocuiți consumul cu legume, grăsimi sănătoase și proteine, vă veți simți mai vitali.
● Te simți sătul pentru o perioadă mai lungă de timp
Consumul excesiv de zahăr crește pofta de mâncare, dar consumul de alimente dulci nu este o modalitate de a satisface foamea. Cand nu mai consumi zaharuri, iti inveti organismul sa faca diferenta intre pofta de mancare si foame.
În acest fel, veți mânca numai atunci când vă este foame și nu din obișnuință. În acest caz, înlocuirea zahărului cu fibre naturale vă va permite să vă simțiți sătui mai mult timp, esențial pentru a controla greutatea.
● Ameliorează PMS
În cazul femeilor, sindromul premenstrual generează durere și umflături în zona pelviană, precum și iritabilitate și anxietate. Toate acestea se intensifică atunci când consumați doze mari de zahăr, deoarece glandele suprarenale sunt modificate, provocând un dezechilibru general în organism.
Dacă înlocuiți consumul de zahăr cu o dietă bazată pe grăsimi sănătoase, veți putea să vă echilibrați nivelul hormonilor.
● Reduceți riscul de tulburări cardiace
Într-un raport publicat în Journal of the American Heart Association, se subliniază faptul că consumul excesiv de zahăr crește șansele de a suferi de boli de inimă. Asadar, limitandu-ti aportul, iti protejezi silueta si inima.
Pentru a avea o calitate mai bună a vieții, este important să aveți grijă de ceea ce consumați.
Sursa:https://www.facebook.com/317013955755892/posts/pfbid0a9dpFfC5HQ2XeSRzgHPyb2J4EVrAPvrfYKJrYUJKkdCEcVTNWGAeFo4Qz1aKuTifl/

Lasă un răspuns