Afaceri de la zero. De-Corina, un blog care adună noutăţi din lume gastronomiei şi a culturii, i-a adus Corinei Dima peste 30.000 de cititori lunar: Încerc să ofer informaţii pe care şi eu le caut

Anul trecut, în plină pandemie, Corina Dima a scris pe blog mai mult decât în mod obişnuit.

Corina Dima avea o experienţă de zece ani în domeniul bancar când a decis să renunţe la job şi să facă o afacere din două mari pasiuni ale ei – gastronomia şi cultura. Astfel, în 2018, şi-a dat demisia de la serviciul stabil pe care îl avea într-o multinaţională şi a lansat un blog,

De-Corina, unde scrie despre experienţele ei în restaurante din Bucureşti şi din ţară, dar şi despre evenimentele la care participă. „Blogul este momentan în creştere. Au trecut trei ani de când am început proiectul şi se cristalizează nişte colaborări. Sunt între 30.000 şi 40.000 de oameni care intră lunar pe blog sau în Social Media să citească articolele şi postările mele. Încerc să ofer informaţii pe care şi eu le caut, pun informaţii legate de preţuri, de meniuri, pun poze”, a povestit Corina Dima la emisiunea online ZF Afaceri de la zero. Ce a remarcat de-a lungul anilor în care a tot scris despre restaurante este că piaţa locală de profil se maturizează şi se află pe un trend de creştere. Tot ca o tendinţă, în pandemie, restaurantele fine dining s-au repoziţionat şi s-au implicat în proiecte sociale, punând mâncare la dispoziţie cadrelor medicale sau persoanelor nevoiaşe. Un alt lucru pe care l-a observat Corina Dima anul trecut a fost solidaritatea dintre bucătari.

„În Bucureşti sunt multe locuri în care se mănâncă bine. Poţi să ai o experienţă de fine dining plăcută într-un restaurant precum Kaiamo sau Anika. Mai sunt şi bistrouri cu meniuri scurte şi produse de sezon, cum sunt Paninaro, Pickles, Papila, Balls. Restaurantele au acum meniuri scurte şi pun accent pe ingredientele locale.” Anul trecut, în plină pandemie, Corina Dima a scris pe blog mai mult decât în mod obişnuit. Unul dintre articolele ei cele mai populare a integrat peste 100 de resurse culturale online, valoroase într-o perioadă în care toată lumea stătea în casă, iar evenimentele erau inexistente.

„Acum am început să scriu articole mai lungi, care necesită mai mult timp. Scriu cam un articol pe lună în zona de gastronomie. Am scris de curând o serie de articole care se numesc «Meniu de Bucureşti» şi acolo am vorbit despre noutăţile de pe scena gastronomiei bucureştene, noutăţile de prin meniuri şi dau exemple, pentru ca oamenii să ştie despre ele.” Pe site-ul De-Corina se găsesc şi recenzii de spectacole, de teatru, de dans contemporan, Corina Dima fiind acreditată la evenimente precum Festivalul George Enescu sau Festivalul de Teatru de la Sibiu. „Facebook şi Instagram sunt cele două canale de comunicare în Social Media pe care le folosesc pentru prmovare. Am o comunitate simpatică acolo.” Investiţia iniţială pe care a făcut-o De-Corina în acest business aparte a fost pentru construirea blogului, apoi lucrurile au crescut natural, dar face în continuare investiţii constante, cum ar fi plata meselor în oraş.

Pot să scriu şi critic, dar de obicei, dacă nu îmi place un loc, nu scriu deloc despre el. Toate articolele care se găsesc acum pe blog sunt scrise de mine, în urma experienţele pe care eu le am. Sper ca blogul să crească şi oamenii să aprecieze restaurantele de calitate şi producătorii locali. Probabil că peste câţiva ani voi lua şi câţiva colaboratori”, mai spune Corina Dima.

Sursa:https://www.zf.ro/afaceri-de-la-zero/afaceri-de-la-zero-de-corina-un-blog-care-aduna-noutati-din-lume-20271838

Lasă un răspuns